Shopping cart
0.00₺

Yasal Zorunluluklar

  • Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
  • Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.

1-) Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse ne yapmalıyım?

Sipariş etmediğiniz bir ürün ya da hasarlı/defolu bir ürün teslim edilirse lütfen hiçbir etiketi koparmayınız ve ürünü orijinal paketinden çıkarmayınız. 0358 233 80 08 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimizi aramanızı ve paket hakkındaki tüm bilgileri temsilcimizle, iş  günleri içerisinde paylaşmanızı öneririz.

İş günleri çalışma saatlerimiz: Pazartesi – Cuma: 09:45 – 18:45

Müşteri Hizmetleri ekibimiz, süreci hızlandırmak için ürünlerin görsel kanıtlarını (fotoğraf, video vb.) da paylaşmanı isteyebilir.

2-) Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse ne yapmalıyım?

Online siparişiniz, tarafınıza ulaştıktan sonraki 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz:

  1. Paket ile birlikte gönderilen İade Formunu ya da Fatura/İade Formunu doldurunuz ve iade edeceğin ürünler kısmını doldurunuz.
  2. İade edeceğiniz ürünü, İade Formu ile birlikte en yakın Anlaşmalı Kargo şubesine götürünüz ve bize geri gönderiniz.

Sormak istediğiniz herhangi bir soru olursa 0358 233 80 08 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz ya da [email protected] adresine e-posta gönderiniz.

3-) Ürünleri iade etmenin koşulları nelerdir?

Leguano Türkiye İnternet Mağazamızdan aldığınız ürün(ler)i, size ulaştıktan sonraki 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Tek bir siparişe ait ürünleri ayrı ayrı paketler halinde aldıysanız 30 gün iade süresi son paketin size ulaştığı gün başlar.

Genel İade Koşulları

İadenin kabul edilebilmesi için aşağıdaki koşullara uyulmalıdır:

  • Ürün kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.
  • Ürün orijinal durumunda ve orijinal etiketleri ile birlikte paketinde olmalıdır.
  • Giyim ürünleri orijinal paketinde olmalı ve orijinal etiketler çıkarılmamış olmalıdır.
  • Aksesuarlar tüm parçaları tam şekilde orijinal paketinde olmalıdır. Aksesuarlar, eğer vakumlu ambalajda geldiyse vakumlu kalmalıdır.
  • Ayakkabılar orijinal etiketleri takılı şekilde, orijinal ayakkabı kutusunda olmalıdır. Ayakkabı kutusu üzerindeki etiket çıkarılmamış ya da herhangi bir şekilde değiştirilmemiş olmalıdır.

İade almadığımız ürünler:

  • https://www.leguano.com.tr dışında bir kaynaktan satın alınan ürünler
  • Kötü kullanım ya da ihmal kaynaklı (kimyasallar, aşındırıcı maddeler, açık alev, yüksek ısı, keskin nesneler vb. ile temas) hasar görmüş ürünler
  • Yanlış ya da amacı dışında kullanım (koşu ve yürüyüş ayakkabılarını saha sporları için ya da trekking botlarını iş ayakkabısı olarak kullanmak gibi) dolayısıyla hasar görmüş ürünler

Leguano Türkiye İnternet Mağazamız dışında aldığınız ürünler için faturanızda belirtilen iade süresine uymanız gereklidir. Eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa aldığınız bayi ile iletişime geçmelisiniz. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerlidir.

ŞİRKETADI/UNVANI          : Nurtaş Pazarlama Market Tic. Ltd. Şti.

ADRES                                  : Boğazköy Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad.

71/4 A Blok AMASYA

EPOSTA                                : [email protected]

TEL                                        : 0358 233 80 08

4-) Geri ödememi ne zaman alabilirim?

İade ettiğiniz ürün, kalite kontrol ekibimiz tarafından incelenip iade koşullarımıza uyduğu onaylanır onaylanmaz geri ödeme işleminiz başlatılacaktır. Kalite kontrol süreci, genelde kullanılmamış ve yıkanmamış ürünler için 5 gün sürerken, maksimum 2 hafta kadar bir zaman alır.

İade onaylandıktan sonra, Leguano Türkiye İnternet Mağazamız tarafından ödeme hizmeti sağlayıcına (örneğin, kredi kartı firmanıza) geri ödeme yapılması 1-2 gün sürer. İadenin size yansıtılacağı süre, ödeme hizmeti sağlayıcısına göre değişiklik gösterebilir.

Detaylı bilgi için ve özellikle 21 iş günü içerisinde tarafınıza geri ödeme yapılmazsa, 0358 233 80 08 numaralı telefondan Leguano Türkiye müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak ya da info @leguano.com.tr adresine e-posta göndererek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsiniz.

5-) İade ettiğiniz paketin tarafımıza ulaşma süreci nedir?

İade paketini yerel kargo şubesine bıraktıktan sonra, paketin depomuza ulaşması 2 – 5 iş günü sürer. İade ettiğiniz ürünlerin bize ne kadar sürede teslim edileceğini ne yazık ki kontrol edemiyoruz.

6-) Geri ödeme almak için neden iade ettiğim ürünlerin Leguano Türkiye’ye ulaşmasını beklemek zorundayım?

İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiğiniz ürünlerin iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor.

İade ettiğiniz ürün(ler) yukarıdaki kriterlere uyduğu sürece, satın alma aşamasında yaptığınız ödemeyi iade edebiliriz. İade ettiğiniz ürün(ler) yukarıdaki kriterlere uymuyorsa ürünleri kabul edemeyiz ve ne yazık ki geri ödeme yapamayız.

7-) Ürünlerimi değiştirebilir miyim?

Leguano Türkiye İnternet Mağazamız yoluyla sipariş verdiğiniz ve tercih ettiğiniz teslimat adresine teslim edilen ürünleri değiştiremiyoruz. Ancak istemediğiniz ürünleri iade edip geri ödeme alabilir ve yeni bir sipariş verebilirsiniz.

8 -) Siparişimi iade edersem kargo/gönderi ücretlerini bana geri ödeyecek misiniz?

Kısıtlı durumlar harici kargo masraflarınızı iade edeceğiz. Siparişinin tamamını iade etmen şu koşullara bağlıdır; Leguano Türkiye’nin yanlış ürün göndermesi ya da üretim sürecine bağlı olarak ürünün hasar görmüş olması gibi bazı durumlarda tüm kargo masraflarınız iade edilebilir. Siparişinizin yalnızca bir kısmını geri gönderiyorsanız ( 3. Maddemizdeki genel iade koşulları ve iade almadığımız ürünler başlıklı gerekçelerin bir veya bir kaçı olması durumunda) kargo masrafları iade edilemez.

9-) İade politikalarımızı anlamadım ve aklıma gelen sorularım var ne yapmalıyım?

İade politikalarını anlayamadıysanız veya aklınıza takılan bir durum var ise, 0358 233 80 08 numaralı telefondan Leguano Türkiye müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçerek siparişine ait ayrıntıları ve/veya sorunu iletebilirsin. Pazartesi – Cuma: 09:45 – 18:45 Ya da ekibimize sorununla ilgili detayları içeren bir e-posta da gönderebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz sizlere memnuniyetle yardımcı olacaktır. [email protected]

10-) Ödeme ve Teslimat

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak İş bankası hesabımıza yapabilirsiniz.

İş Bankası IBAN: TR380006400000150600348716

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

 

 

Open chat