Shopping cart
0.00₺

Ayak problemlerine karşı 5 ipucu

Ayak problemleri, düzenli olarak çıplak ayakla koşarak hafifletilebilir ve hatta dünyadan kurtulabilir. 

Uygarlık hastalıkları ya da refah hastalıkları, sanayileşmiş milletlerden gelen insanlar arasında ortalamadan daha sık görülen şikayetlerdir. Bu esas olarak belirli yaşam tarzı alışkanlıkları ile ilgilidir. Klasik örnekler sırt ağrısı veya fazla kilolu. Bu sorun daha az kamu ve sosyal medya olmasına rağmen ayak problemleri de bir parçasıdır. Kim deforme olmuş ayakları göstermek ya da mısırlarını ve çekiçlerini tartışmak ister? Fakat ayak problemleri günlük hayatınızı bulanıklaştırırsa ne yapmalı? Şimdi sizler için ayak problemlerine karşı en iyi beş ipucuna sahibiz!

1. Ayak problemlerine karşı yalınayak

Yalınayak yürümek doğal yürüyüş felsefemize tekabül eder. Sonuç olarak, ayak kasları yavaş yavaş tekrar oluşur, ayak parmakları harekete aktif olarak girer ve vücut kendi kendini iyileştirme gücünü harekete geçirir. Ayak problemleri düzenli olarak çıplak ayakla koşarak hafifletilebilir ve hatta bazen ortadan kaldırılabilir. 
Önemli olan iş yükünü yavaşça arttırmak ve bizi izlemeye devam etmek! Çünkü hiçbir şey hiçbir şeyden gelmez. Keskin kenarlardan, yanan sigara izmaritlerinden veya kırık camlardan kaynaklanan yaralanmaya karşı koruma elbette faydalıdır. Kim ayakları kırma havasında? Acıyor ve aptal görünüyor! Soğuk havalarda veya “tehlikeli” yüzeylerde, yalınayak ayakkabı giyebilirsiniz: leguanos hava koşullarına ve yaralanmalara karşı korur ve hala süper rahattır.

yalınayak yürümek

2. Fizyoterapi olarak ayak egzersizleri

Genellikle sırt problemleri olan hastalar için reçete nedir? Doğru, fizyoterapi veya fizyoterapi. Ayağa yakın olduğu için jimnastik ile karşı koyma problemleri ve tutuşma şikayetleri var. Rehberler, öğreticiler ve ilham kaynakları İnternetin genişliğinde bulunabilir. Aynı şekilde, doktorlara ve fizyoterapistlere hangi egzersizin uygun olduğunu sorabilirsiniz. Gelişmiş akrobatlar için, ayaklar için yoga yapan Toega var. Ayak ve ayak parmakları için hedeflenmiş egzersizlerle esneklik ve güç önemli ölçüde geliştirilebilir.

Kasları güçlendirin - ağrıyı önleyin

3. Ağrılı basınç noktalarına karşı ayak serbestliği

Ayak parmağı özgürlüğü terimini muhtemelen duymamışsındır. Bu ne olabilir? Sıkı ve rahatsız olmayan ayakkabılar kişisel Alcatraz’ınız olduğunda, ayaklarınız kesinlikle biraz daha fazla yer kaplar. Çünkü çoğu zaman ayaktaki kabarcıklar ve ayak parmakları arasındaki basınç noktaları bunun sonucudur. Parmak izinden ve George Michael unvanıyla dans etmek FREEDOM, oturma odasından karşımıza çıkıyor! Bu nedenle leguano yalınayak ayakkabı, daha fazla hareket özgürlüğü için ayak parmağı bölgesinde ekstra genişliğe sahip fabrikada üretilen terzi ile donatılmıştır. Bu, morluklar, kabarcıklar ve ayak basıncı noktalarının oluşumunu önler.

parmak özgürlüğü sayesinde ağrısız

4. Ölçülmede yüksek topuklu ayakkabılar

Yayla ya da stiletto topuklu ayakkabılar, takozlar ya da sivri uçlu pompalar: hepsi bunlar ayağı ustalıkla öne çıkaran moda trendleridir. Korse dişi belini şekle soktuğu gibi, ayakkabı şekilleri de ayaklarımızın fiziğini etkiler. Beate’de olduğu gibi, günde 24 gündür pompalarla günlük yaşamla başa çıkan Bonn sekreteri. Bu sonuçsuz değildi: bugün Hallux valgus olarak da adlandırılan Beate Ballenzehen. Ve bununla yalnız değil. Tübingen Üniversitesi Ortopedi Kliniği’nden bilim insanlarına göre, 18 ila 65 yaş arasındaki kişilerin yüzde 23’üne kadar bir vals valgus var.

Ancak yüksek ayakkabılar ne sıklıkla veya nadiren giyilmelidir? Birçok alanda olduğu gibi, önlem çok önemlidir. Bazen moda keyfi, pişmanlık duymadan vurgulamalar yapmanızı sağlar. Ve dürüst olalım: Her gün bu seviyeyi korumak yerine, şimdi ve sonra WOW’a daha iyi. Uzun vadede de yorucu!

5. Halluks valgus yerine rahat ayakkabılar

Ayak problemini önlemek için, halluks valgus – ayak başparmağının yanlış hizalanması – topuksuz ayakkabılar önerilir. Yüksek topuklular vücut statiklerine müdahale eder ve yükü eşit olmayan şekilde dağıtır. Ayağın topları daha fazla yük taşımak zorunda olduğundan ve ayak parmakları genellikle daraldığı için ayakların uzun süreli deformasyonları meydana gelebilir. Sıfır topuklu veya yassı topuklu ayakkabılar, ağırlık dağılımını ve dolayısıyla ayaklarda dengeli bir yük oluşmasını sağlar. Böylece ayak basma noktalarından ve ayak parmaklarındaki kabarcıklardan kaçınılabilir. Ayakta durun ve ayaklarınızı iyi tutarak zeminde kalın! Fakat ayak deformasyonları mevcutsa ne yapmalı? Etkilenenler esnek ve rahat ayakkabıların üzerine düşmek ister – leguano yalınayak ayakkabı, Sen!

Open chat