Shopping cart
0.00₺

Yalınayak yürümek – sadece ayaklar için değil, bir nimet

Ayaklarınız için gerçekten iyi bir şey yapmak istiyorsanız, mümkün olduğunca sık yalınayak gitmelisiniz. Bunun için önceden belirlenmiş sıcak mevsimdir. Ardından birazcık bakım da olabilir. Bu, ayakların nasıl hissettiği ve onunla birlikte, hepimizin çevresinde. Yalınayak yürümek beden ve ruh üzerinde olumlu etkilere sahiptir.

Neden daha sık yalınayak yürümeliyiz?

Ayaklarımız zor iş yapıyor: Yaşamlarımız boyunca bizi neredeyse üç kez dünyaya taşıyorlar ve en başından itibaren ayakkabının içine kilitleyerek şanslarını verdikleri için teşekkür ediyoruz. Eğer ayaklar çok iyi oturan veya sıkışık ayakkabılarla kötü muamele görürse, çekiç, pençe veya top ayak parmakları gibi ayak parmaklarının deformasyonları gibi deformasyonlar kaçınılmazdır. Ayaklarınız kas geliştirme ve sabit bir destek sağlama işini yapamıyorsa, tüm vücudu etkileyebilir: diz problemleri, kalça problemleri, sırt ağrısı ve hatta baş ağrıları.

İyi hissediyor – yolda ayakkabı olmadan

Artık çoğu ortopedik cerrah bile açıktır: Daha sık yalınayak yürürsek malpozisyonlar gibi ayak şikayetlerinden kaçınılabilir. Ayakkabıların çoğu ayakları sıkar ve doğal yuvarlanmayı önler çünkü taban çok katıdır. Sık sık ayakkabıları dolabın içinde bırakan ve yalınayak giden, böylece ayak kaslarını ve ayak mimarisini güçlendirir. Çocuklukta başlar. Düzden küçük ayaklar, çocuklar genellikle ayakkabısız koşarken, sağlıklı bir eğrilikle ayak olur. Kas sistemi, Aşil tendonlarının iltihaplanması ve ayrıca topuk mahmuzları gibi yanlışlıkları ve hastalıkları güçlendirir ve önler.

Biraz ayak bakımı olabilir

Kaba bir yüzeyde yalınayak koşmak, ayak tabanlarında cilt üzerinde ciddi baskılara neden olur. Sonuç, vücudumuzun bir kornea oluşturmasıdır. Onlara sahip olan, daha iyi gözükse bile, onu çok iyi çıkarmamalıdır. Çünkü kornea yaralanma riskini azaltır ve keskin nesnelere daha az duyarlı hale getirir. Güzel ayaklar için, korneanın kirli üst katmanı bir eksfoliyanla çıkarılabilir. Daha sonra cildi yumuşak ve esnek tutmak için ayak tabanını bir ayak kremiyle iyice ovalayın. Genel bir kural olarak, ayaklarını düzenli olarak kremleyen herkes, onları küçük çatlaklardan ve kuru noktalardan korur. Pedikür bu nedenle yıl boyunca ameliyat edilebilir ve yapılmalıdır.

İpucu: Yavaş yavaş kalkmasına izin verin

Eğer uzun yıllar boyunca yalınayak yürümemişseniz, rahat etmelisiniz. Bu aşırı yüklenme semptomlarını önleyecektir. Yeni başlayanlar için evde ayakkabı olmadan yapmak yeterli. Kim hareket edebilir, hareket alanını sessizce uzatabilir ve hatta ayakkabıları dışarıya soyabilir. Ayaklarınız bu şekilde yeni hareket özgürlüğüne alışır. Kendi iyiliğinize dikkat etmek ve tüm faydalar için mucize tedavi beklememek önemlidir.

Sonuç

Yalınayak yürümek trend ve sağlıklıdır. Gittikçe daha fazla insan beden ve zihin üzerindeki olumlu etkiyi keşfediyor. Ayakkabı olmadan, doğaya dönüş, bu ayakları, omurgayı, bağışıklık sistemini güçlendirir ve ruhu iyi yapar. Ayaklarımızla daha fazla hissetmeyi tekrar öğreniriz. Yalınayak yürümek ayaklarda dokunma hissini canlandırır ve aynı zamanda tabanlardaki refleks bölgelerini uyarır. Bu da sonuçta, tüm kardiyovasküler sistem üzerinde bir etkiye sahip olan ayak refleks bölgelerinin çeşitli uyarıcıları tarafından pozitif olarak uyarıldığından, iç organlar üzerinde bir etkiye sahiptir. Yalınayak yürümek çok yönlü bir şey.

Open chat