Shopping cart
0.00₺

Masa tenisi ası Kristin Lang, sert bir leggar kullanıcısıdır. Turneiere’niz onları leguanos’ta inkar ediyor – çünkü diğerleri arasında daha hızlı hale getiriyorlar.

leguano yalınayak ayakkabı profesyonel spor masa tenisi

Kristin Lang, bir Alman masa tenisi oyuncusu ve fizyoterapisti. 2010, 2016 ve 2017 yıllarında, single olarak Alman şampiyonu, 2013’te Avrupa şampiyonu ve Sabine Winter ile birlikte çiftlerde 2016 Avrupa şampiyonu oldu. Bu ismi 2018’de Nina Mittelham ile birlikte başarıyla savundu.

leguano: 2016 yılından beri leguano aktiv ile çalışıyorsunuz. Masa tenisi eğitiminde leguanoların geleneksel spor ayakkabılarına göre en büyük avantajları nelerdir?

KL:2016 yazında, yalınayak ayakkabılara doğru yavaşça yolumu hissettim. Birkaç hafta sonra masada daha hızlı olduğumu fark ettim. Dışardan bir gözlemci olarak bunu tanımayabilirsiniz, ancak bazı durumlarda topa daha önce olduğundan daha hızlı olduğumu farkettim. Ayak kaslarım güçlendi. İlk başta ayaklarımın altında aşırı ağrıyan kaslar vardı, bazen evde çok iyi yalınayak yürüyemedim. Geleneksel masa tenisi ayakkabılarımda ve normal rahat ayakkabılarımda hemen farketmedim. Bu masa tenisi oynarken bu kasları kullanamayacağımı fark etmemi sağladı. Ayrıca ön ayakla çalışmayı ve ona doğru hareket etmeyi daha kolay buluyorum.

leguano : Hangi egzersizler “konvansiyonel” eğitim ayakkabısı farkına göre en büyük farklar?

KL: Ayak izlerinde ve benim için özellikle uzun mesafeler için. Geçmişte, genellikle ulaşması zor olduğu zaman toplara kaydım. Leguanos ile otomatik olarak bir adım daha atarım ve masama daha hızlı geri dönerim.

leguano yalınayak ayakkabı eğitim sırasında

leguano : Bir fizyoterapist açısından ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz : Antrenman sırasında ommuanos iletken / sağlıklı mı?

KL : Leguanos bence kesinlikle tavsiye edilir. Eğitimsiz kas sistemi kuvvetlenir, tendonlar ve bağlar kuvvetlenir. Ayakkabılarımı kırmayacak mıyım diye sık sık sorulur. Ben asla Ve hepsinden önemlisi, bizi bükülmekten koruyan ayakkabı değil, kaslar, tendonlar ve bağlar. Bunlar ne kadar iyi eğitilirse, bükülmeye karşı korunmam o kadar iyi olur. 
Bununla birlikte, yavaşça değişiklik yapılmasını öneriyorum, çünkü hızlıca aşırı yüklenebiliyor, çünkü kaslar artık buna alışık değil. Başlangıçta haftada iki kez haftada 30 dakika çalıştım ve günde 2 ünite olana kadar kademeli olarak arttırdım.
Sadece ayak kasları değil aynı zamanda baldır, uyluk, kalça kasları, vb. Değildir. Başlarda leguanos ile çok fazla egzersiz yaparsanız, bu çok hızlıdır.

leguano: Eğer bir antrenör olsaydınız, protégéleriniz leguanos giyer miydi? 
KL : Kesinlikle bu teşviği verirdim. Herkes kendileri için karar vermeli.

leguano : Çocuklarınız için de leguanos giyer misiniz? Öyleyse, neden? 
KL : Zaten kızım için evde leganitos var. Özellikle çocukluk çağında, ayak kaslarının Fußfehlformen’e göre geliştirilmesi önemlidir. B. burkulma, alçaltma, yayma u. a. önlemek için.

leguano : Hangi leguano şu anda favori ayakkabınız? 
KL: Yeşil tabanlı aktif antrasit. Ayrıca bu leguano’nun aşınmaya dayanıklı tabanı şu anda mutlak favori ayakkabılarım. Renkli tasarım yaz ve gelecek sezon için daha fazla iştah uyandırıyor.

Sporda en popüler yalınayak modellerimiz:

Open chat